من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

 

 

تقویت هوش جنین در دوران بارداری و کارهایی که باید انجام داد

داشتن فرزندی سالم احتمالاً مهمترین آرزوی همه مادران و پدران آینده است. مادران پس از سلامتی کودک معمولا به مواردی مانند تقویت هوش جنین در دوران بارداری فکر می کنند و از خود می پرسند که چگونه می توان هوش جنین را افزایش داد؟ اگر شما نیز مانند بسیاری از مادران به دنبال دوره افزایش هوش جنین هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

راهکارهایی برای تقویت هوش جنین در دوران بارداری

ویژگی های ظاهری مانند قد، رنگ مو و چشم و بسیاری دیگر از ویژگی های شخصیتی کودکان از والدین به ارث می رسد.

با این حال، اگر می خواهید فرزندی باهوش داشته باشید و به دنبال تکنیک هایی برای افزایش هوش جنین هستید، نکاتی وجود دارد که می توانید برای به دنیا آوردن فرزندی سالم و باهوش بدانید.

 

برای تقویت هوش جنین در دوران بارداری از یک رژیم غذایی سالم و متعادل پیروی کنید

اسیدهای چرب غیراشباع امگا 3 نقش بسیار مهمی در رشد و تکامل مغز و سیستم عصبی جنین دارند. بنابراین، سعی کنید با گنجاندن منابع غنی از امگا 3، از جمله ماهی، از دریافت اسیدهای چرب ضروری کافی در رژیم غذایی روزانه خود اطمینان حاصل کنید.

دریافت کافی آهن که در منابع مختلف گیاهی علاوه بر گوشت یافت می شود، در انتقال اکسیژن به سلول های مغز جنین و افزایش هوش جنین در ماه هشتم بارداری بسیار موثر است.

مصرف آجیل را در این دوران در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید، زیرا مصرف آن برای رشد و بهبود عملکرد مغز در بزرگسالان و نوزادان بسیار ضروری است.

در دوران بارداری تحرک کافی برای تقویت هوش جنین داشته باشید

تناسب اندام و تحرک کافی به خصوص در دوران بارداری بسیار مهم است. پس در مقابل میل به سکوت و تنبلی مقاومت کنید و اگر می خواهید بچه ای باهوش داشته باشید، برخیز و شروع به کار کن. هورمون هایی که در طول ورزش در بدن شما ترشح می شوند برای رشد مغز و سیستم عصبی جنین بسیار موثر هستند.

اگر در دوران قبل از بارداری ورزش نمی کنید، این کار را با پیاده روی منظم هر روز و انجام ورزش های سبک شروع کنید.

نتایج مطالعات مختلف نشان داده است که مادرانی که در دوران بارداری ورزش می کنند، نوزادان باهوش تری دارند.

 

برای اطلاع از تعرفه خدمات مطب مامایی مرکز مامایی ماما میلاد با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

 

۰۹۹۶۳۲۴۵۰۴۸

۰۲۵۳۲۹۲۸۱۸۴

 

برای تقویت هوش جنین در دوران بارداری با جنین خود ارتباط برقرار کنید

با رشد در رحم مادر، جنین شروع به شنیدن صداها می کند و حتی به آنها واکنش نشان می دهد، به خصوص در مراحل بعدی بارداری که حواس پنج گانه جنین رشد کرده و رشد کرده است. بنابراین برای افزایش هوش جنین در ماه نهم هر روز با او صحبت و ارتباط برقرار کنید.

ممکن است کودک نتواند حرف شما را بفهمد، اما تحریک او با صحبت کردن و حتی آواز خواندن می تواند به رشد بهتر مغز او در این دوران کمک کند. همچنین می توانید از شریک زندگی خود بخواهید که با جنین در رحم شما صحبت کند و سپس واکنش او را نسبت به صدای همسرتان احساس کنید.

موسیقی در افزایش هوش جنین بسیار مفید است. بخش هایی از روز را با گوش دادن به موسیقی ملایم سپری کنید. موسیقی اثر آرام بخشی بر روی جنین دارد و باعث افزایش هوش و قدرت تمرکز او در دوران پس از زایمان خواهد شد. علاوه بر این، ماساژ ملایم شکم به صورت حرکات آهسته، راه دیگری برای تحریک جنین و برقراری ارتباط موثر با او است.

جنین در شکم مادر می تواند نوازش ها و حرکات دست های شما را روی شکم شما احساس کند و مانند شما بوها را استشمام کند. پس سعی کنید تا حد امکان گل ها، میوه های تازه و عطرهای تسکین دهنده را استشمام کنید. انجام این فعالیت ها در تحریک سلول های مغزی جنین بسیار موثر است.

 

 

برای تقویت هوش جنین در دوران بارداری، سطح هورمون تیروئید خود را ثابت نگه دارید

غده تیروئید یکی از مهم ترین غدد درون ریز بدن است و عملکرد صحیح آن برای حفظ سلامت بدن ضروری است. ابتلا به اختلالات تیروئید در دوران بارداری با اثرات نامطلوبی بر سلامت جنین همراه است.

کم کاری تیروئید در دوران بارداری می تواند منجر به کاهش ضریب هوشی در نوزادان شود. بنابراین سعی کنید در این دوران تا حد امکان از یک رژیم غذایی متعادل حاوی مقادیر کافی سدیم پیروی کنید.

برای اطمینان از دریافت سدیم کافی، می‌توانید در این مدت منابع غنی از ید مانند ماست و نمک‌های یددار را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید.

 

 

برای تقویت هوش جنین در دوران بارداری از تنوع در رژیم غذایی پیروی کنید

اگر می خواهید کودک شما ضریب هوشی بالایی داشته باشد، از اصل تنوع در رژیم غذایی خود پیروی کنید. زیرا در حدود هفته دوازدهم بارداری، جوانه های چشایی روی زبان جنین به تدریج شروع به تشکیل می کنند.

از هفته 25 بارداری، جنین روزانه حدود 2 لیتر مایع آمنیوتیک را به طور منظم می بلعد، در حالی که غذاهایی که در این دوران می خورید می توانند بر طعم مایع آمنیوتیک تأثیر بگذارند.

مصرف مکمل ها برای تقویت هوش جنین در دوران بارداری را فراموش نکنید

بدن شما در دوران بارداری به مواد مغذی بیشتری نیاز دارد. اگرچه یک وعده غذایی سالم می تواند تمام نیازهای تغذیه ای شما را برآورده کند، اما برای اطمینان از رشد و تکامل مناسب جنین و زایمان ایمن و راحت، همچنان باید مکمل های خود را در این مدت مصرف کنید.

مکمل های قبل از تولد را می توان در داروخانه ها به اشکال مختلف مانند مکمل های ویتامینی، مکمل های معدنی یا مولتی ویتامین های حاوی اسید فولیک یافت.

مصرف کافی انواع مواد معدنی و ویتامین ها نقش بسیار مهم و حیاتی در رشد و تکامل مغز و سیستم عصبی جنین در این دوران دارد. با این حال، قبل از مصرف هر نوع مکملی باید با پزشک خود مشورت کنید.

 

چگونه هوش نوزاد را افزایش دهیم؟ نوزاد خود را شیردهی پستانی کنید

6 ماه اول پس از تولد، دوره مهمی از زندگی شما است. از آنجایی که کودک در این سن برای خوردن بسیار کوچک است، شیر مادر تنها منبع تغذیه در این دوره است.

شیر مادر می تواند تمام مواد مغذی مورد نیاز کودک شما را در این دوران تامین کند. این کار علاوه بر حفظ سلامت نوزاد باعث افزایش ضریب هوشی او نیز می شود.

حتی پس از شروع تغذیه کمکی، سعی کنید به شیردهی خود ادامه دهید و حداقل روزی یک بار با شیر خود به او شیر بدهید، مگر اینکه دلیل کاملا موجهی برای این کار نداشته باشید.

 

برای تقویت هوش جنین در دوران بارداری از استعمال دخانیات، نوشیدن الکل و غذاهای مضر خودداری کنید

اگر می خواهید نوزادی سالم و باهوش داشته باشید، باید از عادت های پرخطری که می تواند سلامت شما و نوزادتان را در این دوران تهدید کند، دوری کنید.

 

در دوران بارداری از سیگار کشیدن خودداری کنید. زیرا سیگار خطر زایمان زودرس را افزایش می دهد و به خودی خود می تواند بستری برای رشد نوزاد از مشکلات مادرزادی متعدد باشد. علاوه بر این، سیگار کشیدن مادر در این دوران به سلول های مغزی جنین آسیب قابل توجهی می زند.

مصرف مشروبات الکلی در دوران بارداری نیز مانند سیگار، اثرات منفی و مخربی بر رشد و تکامل مغز جنین دارد.

علاوه بر این، در این دوره، باید از مصرف ماهی هایی که حاوی مقادیر زیادی جیوه هستند، مانند کوسه، اره ماهی و ماهی خال مخالی خودداری کنید.

 

برای تقویت هوش جنین در دوران بارداری، افزایش وزن خود را کنترل کنید

بی دلیل نیست که جنین 9 ماه در شکم مادر زندگی می کند. برای تکثیر سریع سلول هایش به مواد مغذی مختلفی نیاز دارد که از بدن مادر تامین می کند. از طرفی اعضای بدن جنین برای رسیدن به رشد و تکامل مناسب به یک دوره کامل بارداری یا 9 ماه نیاز دارند.

زایمان زودرس معمولا با مشکلات و عوارض زیادی از جمله ایجاد اختلالات روانی در نوزادان همراه است.

افزایش وزن بیش از حد در دوران بارداری اغلب منجر به زایمان زودرس می شود. با کنترل روند افزایش وزن می توان از خطر تولد زودرس نوزادان در این دوران جلوگیری کرد. بنابراین سعی کنید تا حد امکان با رعایت یک رژیم غذایی سالم وزن خود را در محدوده سالم و متعادل نگه دارید.

 

آفتاب در دوران بارداری هوش جنین را تقویت می کند

نور خورشید بهترین منبع ویتامین D مورد نیاز بدن است و دریافت کافی آن به ویژه در دوران بارداری بسیار مهم است. مصرف کافی ویتامین D برای حفظ سلامت استخوان ها ضروری است و کمبود آن در زنان باردار می تواند شما را در معرض خطر ابتلا به پره اکلامپسی قرار دهد.

پره اکلامپسی یکی از عوارض بارداری است که علاوه بر اثرات نامطلوب بر سلامت مادر، می تواند باعث عقب ماندگی ذهنی در نوزاد شود.

بهترین زمان برای جذب ویتامین D از خورشید قبل از ظهر است، زمانی که از اشعه های قوی خورشید در امان هستید.

 

شماره تماس با مرکز مامایی ماما میلاد

 

۰۹۹۶۳۲۴۵۰۴۸

۰۲۵۳۲۹۲۸۱۸۴

 

 

جالب است بدانید که 70 درصد از ورودی های سایت ارگانیک از موتورهای جستجو مانند گوگل و تنها 30 درصد از ترافیک مربوط به شبکه های اجتماعی و غیره است، بنابراین نیاز به تمرکز بیشتر بر روی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو وجود دارد. برای افزایش درآمد گوگل یادگیری نحوه سئو و افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو برای موفقیت و آینده کسب و کار شما بسیار مهم است. ما به سئو پاسخ خواهیم داد که چگونه سایت خود را سئو کنیم. این مقاله به شما که در زمینه سئو تازه کار هستید کمک می کند تا سایت خود را بهینه کنید.

اگر سایت خود را به خوبی سئو کنید، می توانید ترافیک بیشتری جذب کنید و در نتیجه فرصت های بیشتری برای تبدیل مشتریان بالقوه به دست آورید. سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه شده است معمولاً سرعت بارگذاری خوبی دارد و زمان صرف شده توسط کاربر مناسب است و نرخ پرش پایینی دارد که به گوگل کمک می کند رتبه بالاتری داشته باشد. چگونه به سایت خود ارجاع دهیم؟

چرا باید سایت سئو شود؟

قبل از اینکه بپرسند چگونه سایت خود را سئو کنیم، بسیاری از افراد این سوال را مطرح می کنند که چرا باید سایت شما را سئو کنیم؟ ما در بالا اشاره کردیم که 70 درصد از ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو می آید، بنابراین برای موفقیت کسب و کار خود باید به دنبال SEO باشید، اما این یک پاسخ کلی است. بیایید پاسخ را با یک مثال کامل کنیم.

 

اگر تا پایان این آموزش همراه ما باشید، پاسخ این سوالات را خواهید یافت:

 

روش سئو سایت

آموزش سئو سایت وردپرس

نحوه ارجاع به سایت

آموزش سئو سایت فروشگاهی

نحوه ارجاع به سایت فروشگاهی

 

فرض کنید برای یافتن اطلاعات در مورد یک موضوع به گوگل مراجعه می کنید، مثلاً چگونه سایت خود را رتبه بندی کنید؟ یا جمله ای که باعث شد این مقاله را بخوانید. شما دقیقاً آن را تایپ می کنید یا شاید فقط دلیل سئو سایت و غیره را تایپ کنید. روی کدام یک کلیک می کنید؟ آیا تا به حال به صفحه دوم یا سوم نتایج رفته اید؟ احتمالاً نه، و اگر پاسخ مثبت است، به ندرت دارید.

این مثال ساده نشان می دهد که چرا سئو مهم است. بهینه سازی صفحات برای موتورهای جستجو به شما کمک می کند تا رتبه خود را افزایش دهید. هدف شما قرار گرفتن در صفحه اول گوگل برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمدتان است.

 

چگونه باید سایت را سئو کنیم؟

وقتی صحبت از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به میان می آید، ممکن است برخی از شرکت ها به دلیل حجم زیاد اطلاعات سایت و عدم دانش در زمینه سئو و یا نداشتن یک متخصص سئو، کاری انجام ندهند. هرکسی که تازه وارد سئو شده است می تواند با استفاده از 10 نکته ای که در زیر توضیح خواهیم داد شروع به بهینه سازی سایت خود کند.

 

تحقیق درمورد کلمات کلیدی و استفاده از عبارات مرتبط

کلمات کلیدی نقش بسیار مهمی در سئو و بهینه سازی سایت دارند. کلمه کلیدی موضوع اصلی مقاله شما را به جستجوگران می گوید و به افراد اجازه می دهد بعد از جستجوی آنلاین برای موضوع مورد علاقه مقاله شما را پیدا کنند.

کلمه کلیدی دقیقاً همان چیزی است که افراد هنگام جستجو برای رسیدن به هدف خود تایپ می کنند. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که کلمه کلیدی شما با هدف جستجوی مخاطبان هدف شما مطابقت دارد. این می تواند یک کلمه کلیدی کوتاه مانند "سئو سایت" یا یک کلمه کلیدی طولانی مانند نحوه ارجاع به سایت شما باشد.

توجه داشته باشید که کلمات کلیدی دم کوتاه معمولاً حجم جستجوی بالاتری نسبت به کلمات کلیدی دم بلند دارند، اما رتبه بندی آنها دشوارتر است. کلمات کلیدی دم بلند حجم جستجوی کمتری دارند. مزیت آنها این است که می توانید دقیقاً مخاطبان علاقه مند به همان موضوع را هدف قرار دهید. بهتر است ترکیبی از کلمات کلیدی کوتاه و بلند را انتخاب کنید و شروع به تولید محتوا برای آنها کنید.

برای اینکه بدانید کدام کلمه کلیدی ارزش فعالیت را دارد، باید میزان جستجوی روزانه و دشواری آن را بررسی کنید. حجم جستجو نشان می دهد که افراد چقدر آن کلمه کلیدی را جستجو می کنند. دشواری کلمه کلیدی نشان می دهد که رتبه بندی در نتایج موتورهای جستجو چقدر دشوار است و چقدر طول می کشد.

کلمات کلیدی را در محتوا قرار دهید

هر صفحه یا مقاله کلمات کلیدی منحصر به فردی دارد، به عنوان مثال برای این مقاله ای که می خوانید، کلمه کلیدی این است که چگونه سایت خود را رتبه بندی کنید. شما باید از کلمات کلیدی زیر برای رتبه بندی مقاله خود در نتایج جستجو استفاده کنید:

در عنوان مقاله یا تگ H1

در آدرس یا آدرس مقاله

در پاراگراف اول باید پررنگ باشد

در کل محتوا با تراکم بین 1 تا 2 درصد

در تصویر شاخص و یکی دو تصویر دیگر

توجه داشته باشید که کلمه کلیدی خود را به گونه ای در محتوا قرار ندهید که خوانایی مقاله را مختل کند. سعی کنید به درستی از آن استفاده کنید تا خوانایی مقاله نیز امتیاز خوبی کسب کند.

 

آدرس یا URL صفحات را ارجاع دهید

پیوند، آدرس یا URL همان چیزی است که هنگام رفتن به صفحه وب سایت می بینید. URL ها چیزهای زیادی در مورد ساختار کلی وب سایت شما می گویند، آنها نباید خیلی طولانی باشند و در عین کوتاه بودن باید به طور واضح به کاربران و خزنده ها توضیح دهند که این صفحه در مورد چیست.

خزنده های موتورهای جستجو تمام صفحات سایت شما را می خزند تا به طور کامل بفهمند سایت شما در مورد چیست و به درستی آنها را در نتایج مرتبط فهرست و رتبه بندی می کنند. سپس از کلمات واضح و معنی دار در URL خود استفاده کنید.

 

محتوای جدید را به محتوای قدیمی پیوند دهید

اگر محتوایی که در حال حاضر می نویسید، مثلاً مقاله چگونه سایت خود را سئو کنیم، به مطالب دیگری مانند آموزش سئو برای مبتدیان که قبلاً نوشته اید پیوند داده شده است، آنها را به هم پیوند دهید. این به کاربران و خوانندگان کمک می کند محتوای مرتبط را کشف کنند و بین صفحات سایت شما حرکت کنند و بهتر به اهداف خود دست یابند، و همچنین به ربات ها کمک می کند صفحات وب شما را ایندکس کنند و تجربه کاربری را بهبود بخشد.

 

محتوای با کیفیت و مفید تولید کنید

شما باید محتوایی بنویسید که خوانندگان را جذب کند و آنها را تشویق کند که تا پایان این مقاله در سایت شما بمانند. داشتن عنوان جذابی مانند نحوه رتبه بندی سایت شما ممکن است جلب توجه کند، اما اطلاعاتی که به آنها می دهید بعداً ماندگار می شود. . حتماً اطلاعات کاملی در مورد موضوع یا عنوان در اختیار خوانندگان قرار دهید و از چیزی که ممکن است مهم باشد غافل نشوید. ابتدا باید به خوانندگان یک دید کلی بدهید و سپس با استفاده از تکنیک های کلیک کردن و تولید محتوای با کیفیت بالا، آنها را تشویق کنید که در سایت بمانند.

جدای از پوشش کل موضوع، نوشتن به شیوه ای ساده، واضح و محاوره ای معجزه می کند. برای افزایش تراکم کلمات کلیدی در مقاله، از کلمه کلیدی در هر بخش از محتوا استفاده نکنید. تلاش برای فریب دادن ربات های گوگل با استفاده بیش از حد از کلمه هدف برای به دست آوردن موقعیت بهتر در نتایج جستجو کارساز نخواهد بود و قطعاً به خاطر آن جریمه خواهید شد. موتورهای جستجو بسیار باهوش هستند و به راحتی متوجه پر شدن کلمات کلیدی یا تکرار بیش از حد کلمات کلیدی می شوند.

 

اگر می خواهید روش هایی مانند ریدایرکت کردن که برای صفحات ۴۰۴ و لینک های شکسته استفاده می شود را یاد بگیرید و همچنین اگر می خواهید تبدیل به یک سئو کار ماهر شوید حتما از مطالب و آموزش هزینه سئو سایت دندانپزشکی  وبسایت خانوم سین کمک بگیرید.

 

تصاویر وب سایت خود را بهینه کنید

برای افزایش خوانایی مطالب و تشویق کاربران به ماندن بیشتر در سایت، باید از تصاویر استفاده کنید. آنها محتوای شما را بهتر تجسم می کنند و به خوانندگان کمک می کنند تا محتوای شما را بهتر درک کنند. از طرفی برای سئو بسیار مهم هستند. ربات های گوگل تصویر شما را درک نمی کنند، اما متن ALT تصویر، یا به عبارت دیگر، توضیحات تصویر، به آن ها می گوید که تصویر در مورد چیست.

استفاده از کلمه کلیدی خود به عنوان تصویر ALT باعث می شود گوگل شما را برای آن کلمه کلیدی خاص فهرست کند. خواندن مقاله سئوی تصویر را توصیه می کنیم. آیا تا به حال به تصاویری که در بالای نتایج جستجوی شما ظاهر می شوند توجه کرده اید؟ آنها یک راه عالی برای جذب افراد به وب سایت شما هستند و نشان می دهند که وب سایت و تصاویر شما با موضوع جستجو مرتبط هستند. باید از تصاویر لینک شده در حجم کم استفاده کنید تا سرعت سایت شما افزایش یابد و اعصاب کاربران در هنگام ورود به سایت به هم نریزد. با استفاده از ابزارهای فشرده سازی تصویر مانند EWW IMAGE OPTIMIZE، می توانید به راحتی اندازه تصاویر را کاهش دهید.

 

سرعت بارگذاری سایت خود را افزایش دهید

اگر سرعت سایت شما خوب باشد، قطعا تجربه کاری خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهید که به معنای افزایش رتبه سایت در نتایج SERP است. اگر سرعت سایت شما پایین باشد و به دلیل بی حوصلگی کاربران زمان زیادی طول بکشد تا سایت بارگذاری شود، عواقب جدی در پی خواهد داشت و در نتیجه نرخ پرش افزایش می یابد.

 

نسخه موبایل سایت را فراموش نکنید

از آنجایی که اکثر کاربران هر سایتی دارندگان دستگاه های تلفن همراه هستند، بهینه سازی وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه ضروری است. اگر سایت شما موبایل فرندلی نباشد، قطعا کاربران زیادی را از دست خواهید داد. تجربه کاربری خوب باعث می شود افراد در سایت بمانند و سایت شما را ترک نکنند و دوباره برنگردند. گوگل همچنین به نسخه موبایلی سایت ها اهمیت زیادی می دهد و اعلام کرده است که سایت هایی که برای موبایل مناسب نیستند پس از مدتی مشخص از نتایج جستجو حذف خواهند شد.

 

چگونه به محتوای سایت ارجاع دهیم؟

گفتیم یکی از اصلی ترین سوالاتی که هنگام راه اندازی وب سایت دارید این است که چگونه محتوای سایت را سئو کنیم؟ در اینجا می خواهیم این سوال را مرحله به مرحله برای شما بررسی کنیم و ببینیم چگونه می توانیم به بهترین شکل ممکن به محتوای سایت خود ارجاع دهیم.

 

عنوان سایت

اولین قدم برای سئو محتوایی که یکی از مهمترین موارد در این مورد است، عنوان سایت یا عنوان سئو سایت است.

عنوان سایت در واقع چیزی است که سایت شما را در موتورهای جستجو معرفی می کند و کاربران بر اساس عنوان سایت وارد وب سایت شما می شوند.

حال برای انتخاب عنوان مناسب برای وب سایت خود باید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

طول عنوان بسته به حروف بزرگ و کوچک باید بین 50 تا 60 کاراکتر باشد

عنوان را با کلمه کلیدی اصلی شروع کنید

عناوین صفحاتی را انتخاب کنید که متفاوت و خاص از رقبای شما باشد

از سرفصل های جذاب برای نرخ کلیک مناسب استفاده کنید تا ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

 

توضیحات سئو

مرحله دوم محتوای سئو، شرح سئو است. توضیحات سئو همان توضیحاتی است که در نتایج گوگل تحت عنوان برای شما نمایش داده می شود و یکی از مهم ترین پارامترهای سئو محتوا است.

 

سرتیترهای  محتوا

مرحله سوم محتوای سئو هدر است که برای کاربران و گوگل بسیار مهم است و در واقع اولین چیزی است که هنگام ورود به صفحه وب سایت شما برای کاربران ظاهر می شود. هدرها همان تگ های H1 تا H6 هستند. یکی از مهمترین و موثرترین هدرها H1 است که در داخل هر صفحه استفاده می شود و به عنوان سئو یا عنوان استفاده می شود. به یاد داشته باشید که فقط یک بار می توانید از این هدر در محتوای سئو استفاده کنید.

H2 دومین مورد مهم است و بهتر است حداقل یکی از H2 هایی که در محتوای خود استفاده می کنید با یک کلمه کلیدی شروع شود. آخرین هدرها H3، H4، H5، H6 هستند که جایگاه خاصی در محتوای سئو ندارند.

 

url

از دیگر عوامل مهم در سئوی محتوا می توان به انتخاب URL صحبه اشاره کرد که می توانید بر اساس کلمه کلیدی خود آن را انتخاب کنید. برای انتخاب URL مناسب برای وب سایت خود می توانید از دو روش زیر استفاده کنید.

استفاده از URL فارسی که دقیقاً همان کلمه کلیدی است که در محتوای خود استفاده کرده اید

URL انگلیسی که معادل کلمه کلیدی است (تلفظ صحیح در URL)

 

چرا تولید محتوا را بر سئوی خارج از صفحه اولویت می دهیم؟

سئوی خارج از صفحه شامل اقداماتی است که خارج از وب سایت شما برای تأثیرگذاری بر رتبه بندی موتورهای جستجو انجام می شود. در حالی که نظرات در مورد اهمیت آن در جامعه سئو متفاوت است، ما معتقدیم که صرف زمان و منابع برای ایجاد محتوای ارزشمند برای مخاطبان هدف شما مزایای بیشتری برای تجارت شما دارد.

محتوای با کیفیت با جذب کاربران و تشویق بازدیدهای مکرر و به اشتراک گذاری محتوا، برند شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد معرفی می کند. در حالی که تاکتیک‌های سئوی خارج از صفحه می‌توانند دستاوردهای کوتاه‌مدتی ایجاد کنند، تولید محتوا باعث ارتقای روابط بلندمدت و رشد ارگانیک می‌شود. با تمرکز بر تولید محتوای مرتبط، به جای تکیه بر استراتژی‌های سئوی خارج از صفحه، نتایج بهتری در این مقیاس به دست می‌آوریم که امن و مطمئن هستند و امکان رشد ارگانیک و طبیعی سایت ما را فراهم می‌کنند.

نتیجه گیری

سئو یک فرآیند مداوم است که زمان می برد تا تأثیر خود را نشان دهد. اگر مبتدی هستید، با خواندن این مقاله می توانید دانش سئوی خود را افزایش دهید و در نتیجه به بهبود جایگاه وب سایت خود در نتایج جستجو کمک کنید. با گذشت زمان و با تجربه، می توانید تسلط خود را در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو افزایش دهید.

 

کلام آخر

می دانیم که امروزه در هر حوزه ای تعداد زیادی وبسایت وجود دارد که اغلب آن ها نیز در حال فعالیت و تلاش برای رسیدن به رتبه 1 تا 3 در موتورهای جستجو هستند امــا آنچه که مهم است ماندن در لینک های برتر است زیرا پس از رسیدن به جایگاه و رتبه برتر هر لحظه ممکن است رقیب جایگاه شما را تصاحب کند.

در این مقاله سعی شد تا مسئله چگونه سایت خود را سئو کنیم بصورت مختصر بررسی شود، اما در صورت هر گونه سوال و ابهامی می توانید از طریق وبسایت خانوم سین نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

امروزه اهمیت موتورهای جستجو که گوگل در صدر آنها می درخشد، در بالاترین سطح خود قرار دارد. با داشتن رتبه بالا در نتایج موتورهای جستجو یا SERP (مخفف Search Engine Results Page)، محصولات یا محتوای شما بیشترین بازدید را خواهند داشت. بنابراین، درک اصول اولیه نحوه کار موتورهای جستجو و تحقیق کلمات کلیدی مهم است. درک دقیق ارزش کلمات کلیدی مهم برای سئو و تولید محتوا و دانستن عملکرد آنها در الگوریتم های گوگل کمک زیادی به رتبه بندی شما خواهد کرد. در این مقاله به شرح کلمات کلیدی، اهمیت آنها، نحوه تحقیق در مورد کلمات کلیدی و معرفی چند ابزار می پردازیم.

کلمه کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی هدف شما اسکلت اصلی محتوای شما را تشکیل می دهند. یک کلمه کلیدی می تواند به سادگی یک کلمه یا عبارت (شامل چند کلمه) باشد که توسط کاربران در موتورهای جستجو (عمدتا گوگل) درخواست شده است. برای تولیدکنندگان هر نوع محتوا، ارتباط محتوا با نیازهای کاربر بسیار مهم است. این بدان معناست که محتوا باید متناسب با هدف جستجوی کاربر باشد تا بتواند نیازهای مخاطب را برآورده کند. با توجه به این سوال محتوا محبوب می شود و رتبه خوبی در گوگل می گیرد.

کیورد ریسرچ (تحقیق کلمات کلیدی) چیست؟

 

کیورد ریسرچ چیست؟ فرآیند شناسایی و ارزیابی کلمات و عباراتی است که کاربران در موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات یا محصولات مرتبط با موضوعی خاص استفاده می کنند. این تحقیق به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی مناسبی را برای محتوای خود انتخاب کنید تا بتوانید رتبه خوبی در نتایج جستجو داشته باشید.

 

اهمیت تحقیق کلمات کلیدی در سئو

کلمات کلیدی یکی از مهم ترین راه ها برای ارتباط مخاطبان با آنچه که به دنبال آن هستند هستند. این بدان معناست که مخاطبان شما هر چیزی را که جستجو می‌کنند، آن را با کلمات کلیدی مرتبط با هدف خود جستجو می‌کنند و می‌دانند که با این کار سریع‌تر به نتیجه دلخواه خود می‌رسند. هدف از رتبه بندی موتورهای جستجو، دریافت ترافیک از صفحه نتایج جستجو یا SERP (مخفف صفحه نتایج موتورهای جستجو) به سایت ها است. در اینجا، کلمات کلیدی شما تعیین کننده نوع ترافیکی است که دریافت خواهید کرد. و میزان ترافیکی که به دست می آورید بستگی به کلمات کلیدی محتوای شما در مقایسه با سایر رقبا دارد. بنابراین به دلایلی که ذکر کردیم باید اهمیت تحقیق کلمات کلیدی در سئو را جدی بگیریم.

شما باید نیازهای مخاطب، لهجه ای که استفاده می کند و محتوایی که به دنبال آن هستند را بشناسید تا محتوای شما به صورت کاملا طبیعی و هدفمند کاربران را جذب کند. در طول تحقیق کلمات کلیدی، می توانید از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای بررسی روندهای کلمات کلیدی جستجوی کاربر، تالارهای گفتگو و مسائل رایج در جوامع خاص استفاده کنید.

بنابراین، کلمات کلیدی برای هر صاحب وب‌سایت، سئو، نویسنده محتوا یا هر شخص دیگری که می‌خواهد محتوا یا محصولش با استفاده از موتورهای جستجو دیده شود، نقش حیاتی دارد.

 

یک کلمه کلیدی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

همیشه بین سئونویسان و متخصصان سئو در معیارهای شناسایی مناسب ترین کلمات کلیدی تفاوت وجود داشته است. با این حال، سه معیار مهم وجود دارد که می توانیم در مورد مناسب بودن کلمه کلیدی ارزیابی کنیم:

 

انحصاری باشد

کلمات کلیدی بلند مدت

عبارات جستجوی واقعی

 

اکنون این موارد را در قالب مثال توضیح می دهیم. برای مثال تصور کنید در تهران یک نمایشگاه اتومبیل دارید و عمدتاً خدمات اجاره اتومبیل لوکس ارائه می دهید. حالا، آیا فکر می‌کنید تمرکز روی کلمه کلیدی «ماشین» کار درستی است که این تجارت در نتایج موتورهای جستجو دیده شود؟ این کلمه کلیدی بسیار کلی است و می تواند موضوعات مختلف خودرو را پوشش دهد. بنابراین، رتبه بندی برای این کلمه کلیدی عمومی، اول از همه (و به ویژه برای سایت های تازه ایجاد شده)، بسیار دشوار و در بسیاری از موارد غیر ضروری است. [در مثال بالا، بسیاری از افرادی که «ماشین» را جستجو می‌کنند، هدف جستجوی متفاوتی دارند و لزوماً به دنبال خدمات اجاره خودرو نیستند، بنابراین نرخ تبدیل بسیار پایین است]

 

برای حل این مشکل، به جای کلمه کلیدی کوتاه و ساده مانند «ماشین» یا «ماشین لوکس»، به جزئیات بیشتری در کلمه کلیدی هدف نیاز است. به عنوان مثال با انتخاب کلمه کلیدی “اجاره خودروی لوکس در تهران” می توانید به رتبه هدفمندی در نتایج جستجو با محتوای سئو دست پیدا کنید. این کلمه کلیدی ترکیبی از دقیق و هدفمند است. علاوه بر این، یک کلمه کلیدی طولانی در نظر گرفته می شود. از سوی دیگر، هر چه جزئیات کلمه کلیدی بیشتر و طولانی تر باشد، رقابت و دشواری کلمه کلیدی کمتر می شود.

ویژگی کلمه کلیدی در مثال ما با افزودن یک منطقه جغرافیایی ایجاد می شود که به موتورهای جستجو کمک می کند مکان کسب و کار شما را تعیین کنند و همچنین به مشتریان محلی کمک می کند شما را پیدا کنند. بنابراین کلمه کلیدی “اجاره خودروی لوکس در تهران” یک کلمه کلیدی طولانی است.

به زبان ساده، کلمات کلیدی طولانی به معنای افزودن نوعی توضیحات یا اطلاعات اضافی به کلمه کلیدی اصلی است. این جزئیات می تواند اطلاعات مبتنی بر مکان یا یک توضیح کوتاه باشد که به طور مستقیم به کسب و کار یا محتوای شما ارجاع می دهد تا موتورهای جستجو بتوانند راحت تر محتوای شما را به روشی هدفمند و خاص فیلتر کنند.

معیار سوم کلمات کلیدی واقع بینانه هستند که بخش مهمی از کسب و کار شما هستند. شما باید عباراتی را که مصرف کنندگان بالقوه جستجو می کنند هدف قرار دهید، زیرا در غیر این صورت، وب سایت شما هرگز در رتبه بندی های برتر ظاهر نمی شود. همچنین باید به این فکر کنید که چه سؤالاتی ممکن است بپرسند و اگر بخواهید خودتان آن مورد یا محصول را جستجو کنید، محتوای خود را چگونه مفید خواهید یافت.

بنابراین، بسیار مهم است که درک بسیار خوبی از دامنه کسب و کار خود داشته باشید. در نظر گرفتن این معیار بر فناوری جستجوی معنایی تأثیر می گذارد. این فناوری نوآورانه با تشخیص هدف جستجو و معنای متنی عبارات جستجو برای ارائه نتایج مرتبط‌تر، دقت را افزایش می‌دهد. بنابراین، استفاده از کلمات کلیدی واقع بینانه به معنای درک منطق زیربنایی سئو است.

مردم اغلب در مورد عباراتی که جستجو می کنند سؤال می پرسند. بنابراین، کلمات کلیدی شما باید کلمات این عبارت‌های جستجو را به عنوان کلیدواژه‌های بلند دنبال کنند تا دید بیشتر و ترافیک ورودی بیشتری داشته باشند.

روش های کلیدی برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب

با این حال، هیچ روش قطعی برای یافتن بهترین کلمات کلیدی وجود ندارد. با این حال، تکنیک هایی برای یافتن کلمات کلیدی خوب وجود دارد. برخی از این روش ها در زیر ذکر شده است:

 

تحقیق کلمات کلیدی

اگرچه ساده به نظر می رسد، اما تحقیقات کلمات کلیدی می تواند نتایج خوبی در مورد کلمات کلیدی ایجاد کند که برای سئو و تولید محتوا مهم هستند. تحقیقات کلمات کلیدی با قرار دادن خود به جای مخاطبان و یافتن عبارات قابل جستجو پیرامون یک موضوع خاص شروع می شود. ساده ترین شکل تحقیق، جستجوی عبارات ممکن پیرامون یک کلمه کلیدی در موتور جستجو است. در هنگام جستجو عبارات پیشنهادی به شما نمایش داده می شود که به این معنی است که این عبارات تا حد زیادی توسط کاربران جستجو می شود. به این ترتیب کلمات کلیدی مفیدی دریافت خواهید کرد. روش بعدی این است که خود را به جای کاربری قرار دهید که در حال جستجوی موضوعی در گوگل است. عبارات احتمالی را از دیدگاه کاربر در مورد یک کلمه کلیدی در گوگل جستجو کنید و بررسی کنید که سایت ها در صفحه نتایج اغلب از کدام کلمات کلیدی در محتوا، عنوان های متا، توضیحات متا، برچسب ها و غیره استفاده می کنند.

در پایین هر صفحه نتایج جستجو، می‌توانید گزینه‌های دیگری را ببینید که بر اساس موارد مرتبطی که کاربران جستجو می‌کنند ظاهر می‌شوند.

ابزارهای کیورد ریسرچ (بررسی کلمات کلیدی به دست آمده به صورت تخصصی)

گام بعدی این است که کلمات کلیدی به دست آمده را در ابزارهای تخصصی سئو به طور خاص بررسی کنید. ابزارهایی مانند Keywordtool، KWFinder ،Semrush ،Word tracker و Google Keyword Planner به شما در رسیدن به بهترین کلمات کلیدی کمک می کنند. این ابزارها از عبارات فارسی نیز پشتیبانی می‌کنند.

یکی از بهترین وب سایت هایی که می توان برای تحقیق کلمات کلیدی (غیر فارسی) از آن استفاده کرد، Answer the Public است. این وبسایت عمدتاً کلمات کلیدی سرچ شده توسط کاربران گوگل را معرفی می‌کند.

نمونه ایرانی مشابه ابزار فوق در تحقیق کلمات کلیدی کیوردچی است که به عنوان یک ابزار ایرانی تسلط بر عبارات جستجوی فارسی گزینه مناسبی است.

 

در این زمینه معیارهایی مانند تعداد جستجوهای ماهانه، سختی کلمات یا رقابت کلمات کلیدی و ... در نظر گرفته می شود. موثر هستند. به عنوان مثال، استفاده از کلمات کلیدی که رقابت کمتری دارند، به رتبه بندی محتوای شما کمک می کند.

 

قرار دادن کلمات کلیدی

پس از یافتن مناسب ترین کلمات کلیدی، قرارگیری کلمات کلیدی و تراکم کلمات در کسب رتبه در گوگل موثر است. قرار دادن کلمات کلیدی در دل متن باید طبیعی باشد و اجباری به نظر نرسد. درج اجباری کلمات کلیدی منجر به عدم رتبه بندی یا جریمه موتور جستجو می شود که متعاقباً بر رتبه بندی تأثیر منفی می گذارد.

در ادامه بخش های کلیدی را که باید در آنها از کلمات کلیدی استفاده کنیم نام می بریم.

 

متادیتا

متادیتا یا متا تگ در طراحی وب برای توصیف محتوای صفحات وب استفاده می شود. ابرداده در صفحه برای کاربران قابل مشاهده نیست، اما در کد منبع سایت وجود دارد تا محتوای صفحه را برای روبات های موتورهای جستجو توصیف کند و رتبه بندی صفحه را برای موتور جستجو آسان تر کند. متا تگ ها عبارتند از:

  • تگ عنوان (Title Tag)
  • تگ متادسکریپشن (Meta Description Tag)
  • تگ متا روبوت (Meta Robots Tag)
  • تگ اوپن گراف (Open Graph Tag)
  • تگ متاکیورد (Meta Keyword Tag) – البته لازم به ذکر است که متاکیورد سال‌هاست که توسط اکثر موتورهای جستجو پشتیبانی نمی‌شود.

متادیتا ساده ترین راه برای استفاده از کلمات کلیدی مهمی است که اغلب نادیده گرفته می شوند. متادیتا حداکثر شامل 160 کاراکتر است. وقتی کاربران موضوعی را جستجو می کنند، گوگل نتایج را بر اساس فراداده و اطلاعات موجود در هر صفحه نمایش می دهد.

عنوان اصلی (Title)

در عنوان اصلی یا عنوان صفحه باید از کلمات کلیدی مناسب استفاده شود. مشروط بر اینکه اجباری در نظر گرفته نشوند! گوگل از عناوین برای شناسایی محتوای هر صفحه و ایجاد یک تصویر کلی استفاده می کند. بنابراین استفاده از کلمات کلیدی در عنوان اصلی محتوا، در صورتی که طبیعی و مفید باشند، یکی از موارد بسیار مهم است.

اگر به طور طبیعی نمی توانید از کلمات کلیدی در عنوان اصلی استفاده کنید، از شکل دیگری از نوشتار استفاده کنید که همان پیام را منتقل می کند و برخی از کلمات مهم را در عبارت کلیدی شما شامل می شود.

علاوه بر این، یک متخصص سئو قطعاً می داند که پاراگراف اول نقش مهمی در رتبه بندی گوگل شما دارد. زیرا گوگل بر اساس بودجه crawl خود تا تعداد معینی از کلمات را از ابتدای متن می خزند و احتمالاً بقیه متن را به اندازه کافی نمی خزند. دلیل آن این است که 100 تا 200 کلمه اول متن شامل یک خلاصه کلی از مطالبی است که شامل آن می شود. و دلیل دیگر این است که اکثر مخاطبان متن را در صورت شروع قوی می خوانند.

بدنه متن

همانطور که قبلاً گفتیم، 100-200 کلمه اول محتوا در هر صفحه بسیار مهم است. بنابراین استفاده از کلیدواژه های اصلی در آنجا ضروری است. این کلمات کلیدی باید به طور طبیعی در ابتدای محتوا گنجانده شوند.

گوگل سعی می کند یک نمای کلی از محتوای هر صفحه پیدا کند. بنابراین سعی کنید از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی به گونه ای استفاده کنید که گوگل دچار سردرگمی نشود و از نظر مفهومی آنها را در جهت دلخواه حرکت دهید.

بر این اساس باید در قسمت های ضروری از کلیدواژه های اولیه، در بدنه محتوا از کلیدواژه های ثانویه و سپس در محتوا از کلیدواژه های ثانویه استفاده شود. یکی از موارد بسیار مهم و اساسی در نگارش محتوای سئو، قرار دادن صحیح کلمات کلیدی است. قرار دادن تمام کلمات کلیدی باید برنامه ریزی شده و هدفمند باشد. قرار دادن کلمات کلیدی در مکان هایی که معنی یا هدف خاصی ندارند، محتوا را برای مخاطبان ناخوشایند می کند. این همچنین باعث کاهش نرخ پرش یا نرخ پرش می شود. یکی از راه های قرار دادن کلمات کلیدی در محتوای خود به صورت طبیعی و خوانا، استفاده از کلمات توقف است. کلمات Stop کلمات کوچکی مانند in, also و but هستند که اجزای کلیدواژه را به زبان استاندارد تقریبی متصل می کنند و خوانایی متن را افزایش می دهند.

 

تعداد کلمات کلیدی

در هیچ منبعی تعداد خاصی از کلمات کلیدی ذکر نشده است. تراکم کلمه کلیدی باید به گونه ای باشد که 0.5٪ از کل کلمات هر محتوا را شامل شود. به عنوان مثال در یک محتوای 3000 کلمه ای تعداد کلمات کلیدی تکراری نباید کمتر از 15 باشد. همچنین توزیع کلمات کلیدی در تمام بخش ها مهم است.

 

کلمات کلیدی در عناوین

عنوان ها یا سرفصل ها در طبقه بندی موضوعی هر متنی بسیار موثر هستند. تصور کنید محتوای متنی طولانی را بدون هیچ دسته بندی موضوعی بخوانید که شبیه یک پاراگراف بی پایان است. قطعا چنین مطالبی از نظر اصول نگارشی صحیح نیست و مخاطب علاقه ای به خواندن آن ندارد. با تقسیم محتوا به عناوین یا بخش‌های خاص، مخاطبان می‌توانند تنها بخشی را بخوانند که به آنها علاقه دارد. از همه مهمتر سرفصل ها نقش بسیار مهمی در سئو دارند و H1، H2، H3، H4 و ... نامیده می شوند. با توجه به اولویت هر عنوان و زیرمجموعه های آن تعریف می شوند. این عناوین و سایر عناصر HTML یکی از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل هستند. بنابراین استفاده از کلمات کلیدی در عناوین ضروری است و تکنیکی اساسی برای رتبه بندی با این کلمات کلیدی محسوب می شود.

قرار دادن کلمات کلیدی پیشرفته

هایپرلینک ها

ایجاد لینک های داخلی به صورت دایره ای در صفحات یکی از تکنیک های سئو داخلی است که به قوی شدن صفحات کمک می کند. وقتی از کلمه کلیدی اصلی به عنوان انکر تکست در لینک دادن به آن صفحه استفاده می کنید، به این معنی است که می توانید در مورد آن کلمه کلیدی اصلی در این سایت اطلاعات بیشتری کسب کنید. این به تاکید بر اهمیت کلمه کلیدی برای محتوای مرتبط کمک می کند.

به طور کلی استفاده از کلمات کلیدی مرتبط به عنوان انکر تکست برای لینک دادن به صفحات سایت بسیار مفید است. این تکنیک، به ایجاد ساختار لینک داخلی (Creating an internal link structure) شناخته می شود و این به گوگل می گوید که برای این کلمه کلیدی، مطلب لینک شده مفید است.

روش دیگر این است که کلمات کلیدی مناسب را در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) مورد هدف قرار دهید. استفاده از این روش CTR را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در محاسبات بازگشت تبلیغات PPC استفاده می شود.

 

از تصاویر به عنوان بخشی از محتوا استفاده کنید

یکی از مواردی که در محتوا نویسی نادیده گرفته می شود، استفاده نکردن از تصاویر برای ارائه محتوای بصری به خوانندگان است. تصاویر به خواننده کمک می کنند و می توانند به توضیح برخی از قسمت های انتزاعی تر محتوا کمک کنند. علاوه بر این، متن جایگزین عکس (tag Alt) بخشی از هر محتوایی است که توسط گوگل خوانده می شود و نقش مهمی در سئو دارد.

 

از کلمات کلیدی محتوا در URL استفاده کنید

آخرین چیزی که تاکید می کنیم این است که کلمه کلیدی اصلی شما باید بخشی از URL صفحه اصلی باشد. اگرچه وجود کلمات کلیدی اولیه در URL موضوع بحث بوده است، اما کارشناسان سئو همچنان معتقدند که وجود کلمات کلیدی در URL در رتبه بندی نقش دارد.

 

کلام آخر

مراحل سئو سایت سوال مهمی است که هر کسب و کاری که می خواهد در فضای آنلاین فعال باشد به آن نیاز دارد. چه آنهایی که سالها در این زمینه فعال بوده اند و چه آنهایی که می خواهند وارد شوند. نحوه سئو سایت، موارد مهمی که باید رعایت کنیم و نکات اضافی دیگری که به شما کمک می کند از طریق سئو به نتایج بهتری دست یابید، همیشه دغدغه افرادی بوده است که متخصص سئو نیستند، اما کارشناسان سئو آن را دوست دارند! در این مقاله از وبسایت خانوم سین بدون درگیر شدن در کلمات و اصطلاحات پیچیده تمامی مراحلی که برای سئو نیاز دارید را به زبان ساده بیان کرده ایم.

می دانیم که امروزه در هر حوزه ای تعداد زیادی وبسایت وجود دارد که اغلب آن ها نیز در حال فعالیت و تلاش برای رسیدن به رتبه 1 تا 3 در موتورهای جستجو هستند امــا آنچه که مهم است ماندن در لینک های برتر است زیرا پس از رسیدن به جایگاه و رتبه برتر هر لحظه ممکن است رقیب جایگاه شما را تصاحب کند.

در این مقاله سعی شد تا مسئله کیورد ریسرچ چیست؟ بصورت کامل بررسی شود، اما در صورت هر گونه سوال و ابهامی می توانید از طریق وبسایت خانوم سین نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

 

پارتیشن دیوار جداکننده ای است که فضای داخلی را جدا می کند و برخلاف دیوارهای ساختمان بسیار سبک و غیر باربر است. پارتیشن ها از مواد مختلفی مانند شیشه، چوب، ام دی اف و فلز ساخته می شوند و در ضخامت ها و ابعاد مختلف اجرا می شوند. وظیفه اصلی پارتیشن ها جداسازی فضای داخلی و همچنین ایجاد حریم خصوصی است و بسته به نوع متریال استفاده شده دارای مزایا و معایبی و همچنین کاربردهای متنوعی هستند.

پارتیشن فلزی چیست؟

همانطور که از نام این پارتیشن ها مشخص است، متریال اصلی مورد استفاده فلز است و علاوه بر منازل، در بسیاری از ادارات و اماکن غیر مسکونی نیز استفاده می شود. از فلزات مورد استفاده در پارتیشن فلزی می توان به آلومینیوم، برنج، آهن و همچنین فولاد اشاره کرد. پارتیشن های فلزی در مقایسه با سایر پارتیشن ها استحکام و پایداری بیشتری دارند و در ابعاد و طرح های مختلف اجرا و نصب می شوند. پارتیشن های فلزی گزینه بسیار مناسبی برای جداسازی و ایجاد حریم در ادارات هستند و از این نوع پارتیشن ها در پروژه های مختلف برای تغییر دکوراسیون استفاده می شود. تمامی دیوارهای کاذب دارای مزایا و معایب گوناگونی هستند و بسته به متریالی که در ساخت آنها به کار رفته کاربردهای مختلفی دارند.

در ادامه این مقاله به بررسی ویژگی ها، مزایا و کاربردهای این نوع دیوارهای جدا کننده می پردازیم. مفتخریم اعلام کنیم که با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ساخت و نصب انواع پارتیشن آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم. تیم پارس پارتیشن با استفاده از باکیفیت ترین متریال ها و بهره مندی از تجربیات عالی تیم خود قادر است فضای دفتر و کسب و کار شما را به بهترین نحو پارتیشن بندی کند. برای سفارش ساخت و بازدید از پروژه و مشاوره رایگان می توانید هم اکنون با کارشناسان فروش پارس پارتیشن از طریق شماره های 02188939258 – 09128664623 -09369636565 تماس بگیرید.

اهمیت استفاده از پارتیشن فلزی برای جداسازی فضا

یکی از دلایل اصلی استفاده از پارتیشن های فلزی در دکوراسیون داخلی و ایجاد حریم خصوصی، وزن سبک و عدم بار در وزن کلی ساختمان است. زیرا همانطور که می دانید دیوارهای ساختمانی می توانند وزن کلی ساختمان را افزایش دهند و علاوه بر صرف هزینه زیاد، ساخت آنها زمان بیشتری را نیز می طلبد. اما بر خلاف دیوارهای ساختمانی، پارتیشن های فلزی در زمان بسیار کوتاهی نصب می شوند و هیچ گونه آلودگی به محیط اطراف وارد نمی کنند. در ضمن این پارتیشن ها به دلیل مواد اولیه فلزی از استحکام و استحکام بیشتری نسبت به دیوارهای ساختمانی برخوردار بوده و طول عمر بیشتری نیز دارند.

کاربرد پارتیشن فلزی

پارتیشن های فلزی از انواع فلزات ساخته شده و در مدل ها و طرح های مختلفی طراحی و اجرا می شوند. بنابراین افراد به راحتی می توانند هر یک از مدل های این پارتیشن را در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به نوع دکوراسیون داخلی خود سفارش داده و اجرا کنند. یکی از کاربردهای پارتیشن های فلزی تقسیم بندی فضای داخلی منازل و ادارات می باشد. بنابراین می توان گفت پارتیشن های فلزی بسته به نوع کاربری به 3 دسته پارتیشن فلزی صنعتی، پارتیشن فلزی اداری و پارتیشن فلزی خانگی تقسیم می شوند.

پارتیشن فلزی صنعتی

از جمله کاربردهای پارتیشن های فلزی می توان به استفاده از آنها در محیط های صنعتی اشاره کرد. اهمیت محیط‌های صنعتی به کارخانه‌ها و صنایع بزرگ و کوچک محدود نمی‌شود، بلکه از این دیوارهای کاذب برای جداسازی بخش‌های مختلف هایپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های بزرگ، فروشگاه‌ها و مراکز خرید و ... استفاده می‌شود. پارتیشن های فلزی به دلیل استحکام بسیار بالایی که دارند برای استفاده در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مانند فروشگاه ها و کارخانه ها مناسب بوده و محیط های بسیار شخصی را برای کارمندان و فروشندگان ایجاد می کنند.

پارتیشن اداری فلزی

از این پارتیشن ها برای ایجاد فضاهای بسیار شخصی برای کارمندان شرکت ها و سازمان های اداری استفاده می شود و بسیار مقرون به صرفه تر از دیوارهای ساختمانی است. پارتیشن های فلزی مورد استفاده در ادارات عایق بسیار خوبی در برابر صدا و حرارت هستند و در ابعاد مختلف اجرا می شوند و کارفرمایان می توانند هر کدام از این پارتیشن ها را بنا به سلیقه و نیاز خود در داخل ادارات انتخاب کنند .

دیوارهای جداکننده فلزی

از این پارتیشن ها برای تقسیم بندی فضاهای مختلف خانه نیز استفاده می شود و عمدتاً در دکوراسیون های مدرن استفاده می شود. استفاده از پارتیشن های فلزی می تواند به نما و دکوراسیون داخلی منازل ظاهری بسیار شیک و منحصر بفرد ببخشد و به دلیل استحکام بالا در برابر آسیب و فشار مقاومت کند.

 

برای دریافت مشاوره و مشاهده بهترین اجرا کننده پارتیشن شیشه ای تک جداره باکیفیت بالا وگارانتی 60 ماهه و دیدن نمونه کارهای دیگر با کمترین قیمت روی لینک کلیک کنید و از وبسایت پارس پارتیشن دیدن کنید.

 

انواع پارتیشن فلزی

پارتیشن های فلزی با توجه به کاربرد و نوع فلز مورد استفاده، رنگ، طرح و ترکیب این نوع پارتیشن با مواد دیگر به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

 

از انواع پارتیشن های فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارتیشن فلزی متحرک

این پارتیشن ها در زیر یا روی برخی از ریل ها چرخ هایی دارند که قابلیت جابجایی در هر نقطه از داخل را دارند.

پارتیشن فلزی ثابت

این نوع پارتیشن فلزی بر خلاف پارتیشن های متحرک در داخل خانه قابل جابجایی نیست و توسط پیچ و تجهیزات مختلف به کف یا سقف متصل می شود.

 

پارتیشن فلزی تک جداره

این پارتیشن ها از یک ورق فلز ساخته شده اند و برای مکان های کم تردد و ساکت مناسب هستند.

 

پارتیشن فلزی دوجداره

این نوع پارتیشن فلزی با دو جداره ساخته می شود و در برابر حرارت و صدا بسیار عایق می باشد و به همین دلیل گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های اداری و همچنین مکان های پر رفت و آمد مانند مغازه ها و مراکز خرید می باشد.

 

مزایای استفاده از پارتیشن های فلزی

پارتیشن های فلزی به عنوان دیوارهای جداکننده دارای مزایای مختلفی هستند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

با استفاده از پارتیشن های فلزی می توانید اتاق هایی را ایجاد کنید که برای نیازهای شما در محیط داخلی بسیار مناسب هستند.

پارتیشن های فلزی باعث ایجاد حریم خصوصی می شوند و از نظر ایجاد امنیت، دید و صدا گزینه مناسبی هستند.

دیوارهای فلزی کاذب در مقایسه با دیوارهای گچی وزن بسیار سبکی دارند و هزینه ساخت کمتری دارند.

این پارتیشن ها مساحت بسیار کوچکی را اشغال می کنند و در هر مکانی قابل استفاده هستند.

در تمامی پارتیشن های فلزی از مواد اولیه و پروفیل مرغوب استفاده شده و در برابر آسیب های خارجی بسیار مقاوم و بادوام می باشند.

این پارتیشن ها عایق بسیار خوبی در برابر صدا و حرارت هستند و به همین دلیل عمدتا در سازمان های اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

دیوارهای جداکننده فلزی در برابر رطوبت، گرما، آتش، مورچه ها و موریانه ها، میکروب ها و غیره مقاوم هستند. و به دلیل یکنواختی سطحشان به راحتی تمیز می شوند.

پارتیشن های فلزی استحکام کافی دارند و در اثر استفاده طولانی مدت تحت فشارهای مختلف شکسته، خم یا تغییر شکل نمی دهند.

معایب استفاده از پارتیشن فلزی

از جمله معایب استفاده از پارتیشن های فلزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در صورت استفاده از پارتیشن های فلزی بی کیفیت، این پارتیشن ها ممکن است مقاومت خود را در برابر رطوبت و زنگ زدگی از دست بدهند و یا تغییر رنگ دهند.

همچنین استفاده از پارتیشن های فلزی متحرک در مناطق زلزله خیز مناسب نیست و در صورت استفاده از این دیوارهای کاذب بهتر است از نوع ثابت آنها استفاده شود.

استفاده از پارتیشن های فلزی در سبک های کلاسیک طراحی داخلی مناسب نیست و بهتر است در سبک های مدرن از آنها برای جداسازی استفاده شود.

در پارتیشن های فلزی تنوع طرح و رنگ بسیار کمتر از سایر پارتیشن های چوبی و ام دی اف است.

 

گارانتی و خدمات

در پارس پارتیشن، تمرکز ویژه‌ای بر روی کیفیت و دوام محصولات وجود دارد. این شرکت نه تنها در تولید پارتیشن‌ها بلکه در نصب آن‌ها نیز تخصص دارد و به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از ماندگاری و عملکرد بهینه پارتیشن‌های خود بهره‌مند شوید.با خرید از فروشگاه پارس پارتیشن از 60 ماه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش مادام العمربهره مند شوید. هزینه های تمام شده در این محصولات به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، متراژ و … بستگی دارد و قبل از خرید باید تمام این موارد در نظر گرفته شود.

برای ثبت سفارش، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر در مورد پارتیشن فلزی و تمامی محصولات موجود در پارس پارتیشن با شماره های 02188939258 و 09128664623 و 09369636565 تماس بگیرید.

 

 

اگر در بازاریابی محتوا فعال هستید و می‌خواهید بدانید چگونه اثربخشی محتوا را افزایش دهید، محتوای هاب یا کانتنت هاب می‌تواند به شما کمک کند تا در مورد نحوه سازماندهی و نمایش محتوای خود به عموم دقت بیشتری داشته باشید. بسیاری از برندهای پیشرو جهانی از کانتنت هاب استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که ROL (بازده سرمایه) خود را به حداکثر می‌رسانند.

بنابراین ما این مقاله را آماده کرده ایم تا محتوای هاب را به شما ارائه دهیم.

محتوای هاب (کانتنت هاب) چیست؟

محتوای هاب نوعی چیدمان محتوا است، به نحوی که برای برند شما ترافیک ایجاد می کند و منجر می شود. بسیاری از وبلاگ ها برای اینکه مطالب خود را در معرض دید عموم قرار دهند، آخرین اخبار را در صفحه اول سایت خود قرار می دهند. اما باید بدانید که هرگز نباید این قالب چیدمان محتوا را برای محتوای مرکز خود انتخاب کنید. زیرا نقطه ضعف این مدل چیدمان این است که مطالب به صورت خودکار بر اساس ترتیب زمانی ایجاد می شوند. این آخرین محتوای شما را در بالای بهترین صفحه شما قرار می دهد. انگار اطلاعات فوری بود. حالا فکرش را بکنید، مخاطبی که از وب سایت شما بازدید می کند با آخرین محتوای شما مواجه می شود که ممکن است علاقه ای به آن نداشته باشد. اما محتوایی که دو ماه پیش تولید کردید ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که آنها به دنبال آن هستند. در این شرایط، مخاطب باید چهار بار کلیک کند تا به صفحه محتوا برسد که احتمالاً این کار را نمی کند و شما فقط یک مخاطب را از دست داده اید. کانتنت هاب پیشنهادی برای حل این مشکل ارائه کرده است. که توسط آن مخاطب می تواند خیلی سریع به محتوای مورد نظر خود برسد. علاوه بر این، می توانید مطمئن باشید که محتوای ارزشمند شما به دلیل سردرگمی ارائه محتوای شما از بین نخواهد رفت.

بنابراین، محتوای هاب می‌تواند یک وبلاگ، سایت یا میکروسایت باشد، جایی که فقط محتوای مربوط به مخاطبانی که نیازها و درخواست‌های آن‌ها را می‌توان در آن قرار داد و سایر صفحات مرتبط با محصول و خدمات شما را نمی‌توان در آن گنجاند. محتوای مرکز برای قرار دادن. در این صورت با این راهکار مرز بین فروش و کمک به خواننده مشخص شده و دیگر علاقه مخاطب را از دست نخواهد داد.

آشنایی با مزیت های محتوای هاب (کانتنت هاب)

مزیت ها و ویژگی های محتوای هاب نسبت به برندها عبارتند از

1_ SEO:

وقتی محتوای خود را در کانتنت هاب بر اساس اصولی که تحقیق کرده اید سازماندهی می کنید، فهرست کردن صفحات محتوای خود را برای موتورهای جستجو آسان تر می کنید. این باعث افزایش رتبه جستجوی ارگانیک شما در گوگل می شود که در نهایت به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند. برای سفارش سئوی وب سایت و افزایش فروش خود می توانید روی تیم حرفه ای ما حساب کنید.

2_ کنترل:

با انتشار محتوا در پلتفرم های شخص ثالث، دیگر کنترلی بر نحوه تعامل مخاطبان با محتوای خود ندارید. اما با یک مرکز محتوا، شما این توانایی را دارید که دقیقا بفهمید مخاطبان شما چه چیزی را می بینند و چگونه آن را می بینند.

3_ قدرت و اعتبار:

کانتنت هاب با گردآوری تمام محتوای مرتبط زیر یک سقف، به شما کمک می کند موقعیت خود را در صنعت و بازار گسترده تر به عنوان یک برند متفکر، معتبر و قابل اعتماد ایجاد کنید.

4- میزان درگیری مخاطب با محتوا:

یک مرکز محتوا که استفاده از آن آسان است و اطلاعاتی را ارائه می دهد که به مخاطب کمک می کند نرخ تعامل بسیار بالاتری نسبت به صفحه محصول داشته باشد.

5_ اندازه گیری:

وقتی تمام محتوای مرتبط را در مرکز محتوا جمع آوری می کنید، اندازه گیری محتوای موجود در هاب برای شما بسیار آسان تر می شود. سپس می توانید تصمیمات بهتری در مورد تولید محتوای آینده خود بگیرید.

6_ برندسازی:

شما می توانید هر بخشی از محتوای هاب را به گونه ای طراحی کنید که متناسب با برند شما باشد. بنابراین، این مزیت در پلتفرم شخص ثالث وجود ندارد.

یک سایت با طراحی جذاب و تجربه کاربری مناسب می تواند به برند شما کمک کند تا به ارتفاع بسیار بالاتری نسبت به رقبای شما برسد.

7_ تولید جذب مشتری:

مرکز محتوا یک نمونه عالی از استراتژی قیف بازاریابی است. وقتی مخاطب محتوای مرکز شما را مفید می‌داند، دیگر مشکلی برای وارد کردن آدرس ایمیل یا عضویت در خبرنامه از طریق CTA و ... وجود ندارد.

اگر می خواهید روش هایی مانند ریدایرکت کردن که برای صفحات ۴۰۴ و لینک های شکسته استفاده می شود را یاد بگیرید و همچنین اگر می خواهید تبدیل به یک سئو کار ماهر شوید حتما از مطالب و آموزش سئو رایگان وبسایت خانوم سین کمک بگیرید.

هاب های محتوا شامل چه نوع محتوایی هستند؟

انواع مختلف محتوا در کانتنت هاب منتشر می شود. برخی از مهمترین مطالب منتشر شده در یک مرکز محتوا عبارتند از:

  1. مقالات علمی
  2. مقالات مجله
  3. مشاوره
  4. فیلم
  5. دستورالعمل
  6. پروفایل های رسانه های اجتماعی
  7. وبلاگ برای محتوای غیر تجاری
  8. اخبار شرکت

چگونه یک کانتنت هابایجاد کنیم

اکنون که درک کاملی از کانتنت هاب دارید، وقت آن است که یاد بگیرید چگونه یک کانتنت هاب ایجاد کنید. به طور کلی، دو راه برای ایجاد یک کانتنت هاب وجود دارد. روش اول این است که یک بخش جدید در سایت موجود خود ایجاد کنید. این بخش جدید به عنوان مرکز محتوا شناخته می شود و برای جمع آوری مطالب مرتبط با یک موضوع خاص استفاده می شود.

به عنوان اولین قدم، می توانید از یک پست وبلاگ یا ویدیو برای تشکیل یک مرکز محتوا استفاده کنید. روش دوم این است که ساختار سایت خود را برای تشکیل یک هاب محتوا بهینه کنید. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را پیدا کرده و در نتایج جستجوی خود نمایش دهند. ایجاد یک بخش جدید به نام Content Center به شما کمک می کند تا سایت خود را بهینه کنید.

 

برای نوشتن پست های وبلاگ می توانید از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید. این باعث می شود سایت شما در یک موضوع خاص یک مرجع معتبر باشد. لینک های داخلی را نیز فراموش نکنید. برای مثال، در بخش‌های مختلف یک محتوا، به سایر پست‌های وبلاگ مرتبط پیوند دهید. در نتیجه، کاربران برای تکمیل اطلاعات خود در سایت های هاب محتوای مختلف جستجو می کنند.

مزایای هاب محتوا برای کاربران و سایت

مرکز محتوا مزایای مختلفی برای کاربران و سایت دارد. در اینجا به برخی از مهم ترین مزایای آن اشاره می کنیم:

هاب محتوا نیازهای همه کاربران را پوشش می دهد

یکی از مهمترین مزایای هاب محتوا این است که تمام نیازهای کاربران را پوشش می دهد. این صفحات می توانند به سوالات کاربران پاسخ دهند و اطلاعات مختلفی را به بازدیدکنندگان منتقل کنند. به عنوان مثال، فرض کنید کاربری عبارت «سونامی چیست» را در نوار جستجوی گوگل تایپ کند. این کاربر پس از ورود به سایت شما با یک مرکز محتوا مواجه می شود.

این مرکز محتوا اطلاعات متنوعی در مورد سونامی، ویژگی ها، انواع، تاریخچه و غیره ارائه می دهد. در نتیجه تمامی نیازهای کاربر پوشش داده خواهد شد. بنابراین کاربر نیازی به مراجعه به سایت های دیگر و مرور صفحات رقبا ندارد. اطلاعات منتشر شده در یک مرکز محتوا برای افراد مبتدی و حرفه ای مناسب است.

تجربه کاربری بهبود یافته

اطلاعات آماری نشان می دهد که هاب محتوا تاثیر زیادی در بهبود تجربه کاربر دارد. هنگامی که کاربران اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می کنند، صفحه شما را راضی تر ترک می کنند. چندین عامل مختلف بر بهبود تجربه کاربر تأثیر می گذارد. یکی از مهم ترین عوامل انتشار مطالب صحیح و کامل است. اگر محتوای شما نادرست یا ناقص باشد، کاربران ترجیح می دهند به سایت های دیگر بروند.

مدیریت آسان تر

یکی دیگر از مزایای ایجاد یک مرکز محتوا این است که مدیریت آن آسان است. تمام مطالب مرتبط با یک موضوع را می توانید در مرکز محتوا پیدا کنید. بنابراین به راحتی می توانید کیفیت محتوا را ارتقا دهید یا محتوای نامناسب را حذف کنید. زیرا تمامی مطالب در یک مکان جمع آوری شده است. بنابراین به راحتی مورد بررسی قرار می گیرند. بنابراین حتی در صورت افزایش تعداد صفحات و حجم محتوا، سئو با مشکلی مواجه نخواهد شد.

بهبود تعامل با کاربر

مرکز محتوا تعامل تجاری با کاربران را بهبود می بخشد. زیرا شرکت متوجه خواهد شد که کاربران به چه موضوعاتی علاقه مند هستند و چه موضوعاتی را جستجو می کنند. سئوکارها می توانند با در نظر گرفتن اطلاعاتی مانند مدت زمان ماندن کاربر در صفحه، تعداد بازدید از صفحه و مواردی از این دست، بینشی نسبت به علایق کاربر کسب کنند.

انواع کانتنت هاب یا مرکز محتوا

مراکز محتوا انواع مختلفی دارند. هر نوع مرکز محتوا ویژگی های خاص خود را دارد. بسته به نوع کسب‌وکارتان و استراتژی‌هایی که استفاده می‌کنید، می‌توانید چندین نوع از هاب محتوا را ادغام و استفاده کنید.

 

مرکز و گفتمان یا خوشه های موضوعی

مدل Hub and Spoke یا Topic Cluster یکی از انواع مرکز محتوا است. این الگو شامل یک صفحه اصلی و تعدادی صفحه فرعی است. صفحه اصلی به کلیت موضوع اشاره دارد. سپس در هر یک از صفحات فرعی جزئیات موضوع مورد بررسی قرار می گیرد. برای حفظ ارتباط موضوعی در تمامی صفحات اصلی و فرعی از لینک های داخلی استفاده شده است.

این قالب برای موضوعاتی که نیازی به به روز رسانی مداوم و کوتاه مدت ندارند مناسب است. کاربران می توانند از اطلاعات موجود در این مرکز محتوا استفاده کنند. محتوایی که در این قالب هاب محتوا آپلود می شود، محتوای پایدار نامیده می شود. وقتی سئو می خواهد محتوای یک صفحه را به روز کند، باید همین کار را برای سایر صفحات مرتبط انجام دهد.

 

کتابخانه محتوا

نوع دیگری از مرکز محتوا، کتابخانه محتوا است. در این قالب مجموعه ای از صفحات مختلف وجود دارد که همگی مربوط به یک موضوع خاص هستند. هر یک از این صفحات یک صفحه فرعی نامیده می شود و موضوع خاصی را از زاویه ای متفاوت بررسی می کند. انواع مختلف محتوا مانند ویدئو، پادکست و متن در این مرکز محتوا آپلود می شود.

کتابخانه محتوا برای مشاغلی مناسب است که در مورد موضوعات مختلف صحبت می کنند و مطالبی در مورد موضوعات مختلف دارند. این دسته از کسب و کارها می توانند محتوای سایت خود را به روش های مختلف دسته بندی کرده و در کتابخانه محتوا قرار دهند.

 

دروازه محتوا

دروازه محتوا نوع دیگری از هاب محتوا است که مانند ویکی‌پدیا یا دایره‌المعارف اینترنتی عمل می‌کند. در این قالب خلاصه ای از موضوع اصلی، شرح موضوع و منابع ذکر شده است. نحوه بارگذاری محتوا در این قالب بسیار مهم است. محتوا معمولا بک لینک های داخلی زیادی دارد. کاربر ممکن است در هنگام مطالعه مطالب با سوالات مختلفی مواجه شود. در این صورت کافیست روی لینک مورد نظر کلیک کرده و وارد صفحه دیگری شوید. در این صفحه جدید موضوع دیگری به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است. این قالب هاب محتوا باید به طور مداوم به روز شود.

 

پایگاه داده محتوا

پایگاه داده محتوا برای جمع آوری حجم زیادی از داده ها استفاده می شود. یکی از مهم ترین ویژگی های آن این است که اطلاعات را بر اساس پارامترهای مختلف دسته بندی می کند. به همین دلیل پس از دسترسی به این پایگاه داده می توانید از فیلترهای مختلف برای جستجوی اطلاعات مورد نیاز خود استفاده کنید. بنابراین کاربر نیازی به پردازش داده های غیر ضروری زیادی ندارد.

 

کلام آخر

مراحل سئو سایت سوال مهمی است که هر کسب و کاری که می خواهد در فضای آنلاین فعال باشد به آن نیاز دارد. چه آنهایی که سالها در این زمینه فعال بوده اند و چه آنهایی که می خواهند وارد شوند. نحوه سئو سایت، موارد مهمی که باید رعایت کنیم و نکات اضافی دیگری که به شما کمک می کند از طریق سئو به نتایج بهتری دست یابید، همیشه دغدغه افرادی بوده است که متخصص سئو نیستند، اما کارشناسان سئو آن را دوست دارند! در این مقاله از وبسایت خانوم سین بدون درگیر شدن در کلمات و اصطلاحات پیچیده تمامی مراحلی که برای سئو نیاز دارید را به زبان ساده بیان کرده ایم.

می دانیم که امروزه در هر حوزه ای تعداد زیادی وبسایت وجود دارد که اغلب آن ها نیز در حال فعالیت و تلاش برای رسیدن به رتبه 1 تا 3 در موتورهای جستجو هستند امــا آنچه که مهم است ماندن در لینک های برتر است زیرا پس از رسیدن به جایگاه و رتبه برتر هر لحظه ممکن است رقیب جایگاه شما را تصاحب کند.

در این مقاله سعی شد تا مسئله محتوای هاب بصورت کامل بررسی شود، اما در صورت هر گونه سوال و ابهامی می توانید از طریق وبسایت خانوم سین نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.